niedziela, 2 września 2012

pogłoski o mojej śmierci były przesadzone/PR3

A dokładnie jak w temacie.
W ostatnim numerze "Polityki" (dobrze, nie ostatnim - choćbym chciał. Aktualnym numerze.) znajduje się artykuł na temat list przebojów "wszechczasów".. Patrzę sobie na to co PR3 postuluje na kanon polskiej muzyki rozrywkowej... i coraz więcej żalu mam do tej stacji. To, że pani Gacek nie poprawi wymowy (.... perrwersyjne rr, ale to skąd inąnd), "powtórka z rozrywki" to 3 momenty jakichś pomyj, a żeby posłuchać przyzwoitej piosenki z tekstem muszę po nocy na UKFie szukać rozgłośni lokalnych polskiego radia, już się nauczyłem... nie zrozumiem tylko nigdy ich poglądu, jakoby w RP rodzime evergreeny to tylko chlipanie, bicie w bęben i górne C. 
Czy ktoś kiedyś tańczył do utworów w pierwszej 10. utworów listy piosenek najlepszych wg PR3 ?
Zawsze muszą znaleźć jakąś smutną publicystykę w piosence, która często nie była zauważona czy przyjęta, i robić z tego rzecz kultową. Fuj. No teraz redaktorzy wyszukują opinie w muzycznej prasie zachodniej, i je powtarzają. Mam tylko nadzieję, że ci dyktatorzy znają się na tym.

Z ciekawostek. Trzeci tydzień nie piję. W pierwszym myślałem że oszaleję, za to z każdym dniem jest normalniej., choć straszniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz